قوانین و مقررات

کاربران گرامی از آنجا که ورود شما به وب سایت فروشگاهی همساده و ثبت سفارش برای خرید از کالای موجود و استفاده از دیگر خدمات سایت یه معنی مطالعه و پذیرش کامل کلیه قوانین زیر از سوی شما می باشد، خواهشمندیم که با دقت کامل تمامی مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

  1. شرایط و ضوابط استفاده از سایت

ثبت سفارش و خرید از فروشگاه همساده24 به مانند خرید حضوری از این مجموعه بر مبنای قوانینن و آیین نامه های موجود در تجارت و تجارت الکترونیک و با رعایت کامل همه قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کاربران می بایست هنگام سفارش کالا، اطلاعات صحیح و کامل را در سایت درج کنند. بدیهی است مشکلات پیش آمده بر اثر کاستی و نادرستی اطلاعات وارد شده بر عهده مجموعه همساده نمی باشد.

مسئولیت کارکرد وب سایت که می تواند تحت تاثیر عوامل خارجی و خارج از حوزه مدیریتی مجموعه باشد (عواملی مانند نقص اتصال اینترنت، خدمات مخابرات، تجهیزات سخت افزاری و ..) به عهده فروشگاه همساده نمی باشد.

ابزار وو امکاناتی که جهت برقراری ارتیاط با مشتریان در سایت قرار گرفته است تنها برای همین امر طراحی شده است و مشتریان موظفند که از این ابزار و امکانات تنها برای ارسال و دریافتاطلاعاتی استفاده کنند که مرتبط با بحث سفارش و خرید محصولات سایت باشد.

فروشگاه اینترنتی همساده با استفاده از جدیدترین فناوری ها تمامی سعی خود را در جهت حفظ حریم شخصی کاربران به کار خواهد گرفت.

2. فروش کالا

به مانند معاملات حضوری که طرفین معامله مشخص می باشند در معاملات قانونی اینترنتی نیز باید طرفین معامله مشخص باشند. در تمامی معاملاتی که از طریق فروشگاه همساده صورت می پذیرد سایت www.hamsade24.com به عنوان فروشنده و کاربرانی که برای سفارش کالا وارد سایت شده اند به عنوان خریدار تلقی می شوند.

فروش کالا بر مبنای انتخابی که خریدار ثبت کرده است صورت می گیرد. لذا در هنگام ثبت سفارش از انتخاب طرح، رنگ، و تعداد سفارش ثبت شده خود مطمئن شوید.

فروشنده بعد از تایید سفارش کالا می بایست زمان ارسال کالا را به اطلاع خریدار برساند.

مکان تحویل کالا می بایست توسط خریدار در سایت همساده ثبت شود. و فروشنده می بایست طبق برنامه درج شده در بازه زمانی مشخص بسته را به خریدار تحویل دهد.

در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده مدیریتی او باشد و نتواند کالای مورد نظر را در بازه زمانی مقرر تحویل دهد و چنانچه طرفین در مورد یک زمان جدید به توافق نرسند طرفین حق دارند بدون هیچگونه خسارتی قرارداد را فسخ کنند.

خریدار موطف است هزینه کالا و ارسال و در صورت نیاز هزینه بسته بندی را هنگام ثبت سفارش پرداخت کند. لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی همساده فروش به صورت پرداخت در محل ندارد.

3. ارسال کالا

تهران بزرگ:

حمل برخی سفارشات به درخواست خریدار توسط پیک انجام می شود و فروشگاه کنترلی بر فرایند تحویل ندارد.

در صورت نیاز و به درخواست خریدار پس از حمل هر بسته توسط پیک شماره تماس حامل بسته برای خریدار ارسال می شود.

مدت زمان تحویل کالا ده روز کاری بعد از ثبت سفارش می باشد. (روزهای تعطیل رسمی شامل این بازه نمی شود.)

تغییر نشانی محل تحویل کالا بعد از ثبت سفارش و تایید نهایی امکان پذیر نمی باشد.

میزان هزینه ارسال بر اساس نشانی خریدار، حجمم و وزن بسته طبق تعرفه های شرکتهای حمل و نقل اینترنتی محاسبه می شود و فروشگاه همساده هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.

سایر مراکز استانها:

حمل کلیه بسته های خریداری شده برای سایر شهرستانها به صورت پیش فرض توسط پست انجام می شود؛ که به انتخاب مشتری قابل تغییر به تیپاکس و باربری های معتبر می باشد. که در هر صورت مجموعه همساده کنترلی بر فرایند حمل و تحویا ندارد.

برای هر بسته پستی یا تیپاکس یک کد رهگیری و برای محموله های باربری یک شماره بارنامه صادر و در اختیار خریدار قرار می گیرد. خریدار می تواند از طریق راههای پیگیری شرکت مربوطه در جریان مراحل حمل بسته خود قرار گیرد.

زمان تحویل بسته خریداری به مامورین پست و تیپاکس در مکان تحویل بستگی دارد. مجددا لازم به ذکر است که بازرگانی همساده هیچ کنترلی در این امر نیز ندارد. البته با توجه به احترام به حقوق مصرف کننده می توان پیشنهاد شما را روی بسته مربوطه درج کرد.

بسته های ارسال شده توسط شرکت تیپاکس و سایر باربری ها به صورت پس کرایه می باشد. هزینه ارسال بسته بر مبنای تعرفه و ضوابط این شرکت محاسبه و هنگام تحویل نقدا از خریدار دریافت می شود.

4. پس از فروش کالا

در صورت منصرف شدن حریدار پیش از ارسال بسته کل وجه به حساب بانکی خریدار برگشت زده خواهد شد.

در صورت ارسال بسته، به شرط باز نشدن بسته و عدم وجود خسارت وارده به کالا و بسته بندی، خریدار به مدت سه روز کاری حق انصراف از خرید و برگشت بسته را دارد. و فروشنده می بایست و فروشنده می بایست تمامی هزینه های دریافتی را به حساب خریدار برگشت بزند. تنها هزینه ارسال کالا به عهده خریدار می باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با: