خرید کیف مدرسه ای بچه گانه پسرانه و دخترانه

خرید کیف مدرسه ای بچه گانه

خرید کیف مدرسه ای بچه گانه در انواع طرح ها و رنگ های پسرانه و دخترانه برای بچه های مهد کودکی و ابتدایی با طرح های فانتزی و زیبا به صورت اینترنتی و آنلاین

آیا به دنبال یک کیف و کوله پشتی کوچک برای کودک کم سن و سال مدرسه ای یا مهد کودکی خود هستید؟ ما به شما این کوله پشتی کوچکتر و زیبا با چاپ طرح خرس را پیشنهاد می کنیم. کوله پشتی سبک وزن دارای یک جیب اصلی و یک جیب داخلی است تا همه وسایل را بتوانید مرتب در آن جای دهید. محفظه اصلی مناسب برای قرار دادن وسایل بزرگ مانند کتاب ها، اسباب بازی ها، ظرف غذا می باشد. زیپ های این کوله پشتی دوبل می باشد که باعث می شود به آرامی باز و بسته شوند.
بنده های دوشی آن قابل تنظیم است که می توانید به راحتی آن را به صورت استاندارد و متناسب با فیزیک فرزندتان تنظیم کنید. این کار سبب می شود که آسیبی به فرزندان شما در هنگام حمل کوله پشتی وارد نشود و آن ها بتوانند به راحتی کوله خود را حمل کنند.

خرید کیف مدرسه ای بچه گانه


برای خرید کیف مدرسه ای بچه گانه طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد که شما می توانید در محیط آرام خانواده همراه با فرزندان و سایر اعضای خانواده تمامی این مدل ها را در این صفحه مشاهده نمایید.

Related Images:

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید