خرید بی واسطه کیف از تولیدی در تهران ( فوری )

خرید بی واسطه کیف از تولیدی در تهران ( فوری )

خرید بی واسطه کیف ( فوری ) از تولیدی های مشغول به کار در تهران و سایر شهر ها؛ با وجو سود جویان تا چندی پیش کار ساده ای به نظر نمی آمد!

هم اکنون فروش بدون واسطه و مستقیم از تولیدی همساده و از طریق همین سایت مورد توجه فروشندگان و صاحبان مزون زیادی قرار گرفته است.

وجود واسطه ها می تواند هزینه گزافی بر دوش مصرف کنندگان باشند. الاخصوص چند واسطه بودن که می تواند نه تنها سودی حاصل نکند، بلکه سبب ضرر و زیان شخص نیز باشد!

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید بدون حتی یک واسطه و برای سفارش فوری و مستقیم از تولیدی همساده اقدامات لازم را به عمل آورند و سفارش فوری خود را به ثبت رسانند.

نحوه ارسال و تحویل کالا به دست مشتری به دو شکل انجام می شود:

  1. فوری
  2. معمول

در روش اول با توجه به نیاز مشتری تلاش می شود تا در کم ترین زمان و در کم ترین روز های کاری سفارش به دست مشتری برسد! این عمل بدین شکل خواهد بود که تنها با تماس تلفنی و ارتباط های تلفنی شخص سفارش های خود را به ثبت می رساند و در صورت تمایل نمونه ای دریافت و پس از تایید نهایی سفارش کلی به دست وی خواهد رسید.

در روش دوم با توجه به عدم نیاز تحویل سفارش به صورت فوری تمامی جوانب مد نظر مشتری به طور کامل صورت می گیرد و حتی در صورت تمایل امکان حضور در دفتر مرکزی مجموعه برای سفارشات تعداد بالا وجود خواهد داشت.

مشتریان محترم می توانند همه روزه برای خرید بی واسطه کیف با کارشناسان بخش فروش ارتباط برقرار کرده و از مشاوره لازم برخوردار شوند.

Related Images:

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید