خرید کیف مدرسه ای عمده ایرانی با ارزان ترین قیمت

خرید کیف مدرسه ای عمده ایرانی

خرید کیف مدرسه ای عمده ایرانی با ارزان ترین قیمت و غیر قابل مقایسه با دیگر قیمت های بازار همچنین فروش به صورت تکی برای مصرف کنندگان نیز انجام می شود.

علت اصلی این اختلاف قیمت با دیگر فروشندگان عمده ارسال مستقیم این اجناس از تولیدی به دست فروشندگان اصلی و مصرف کننده می باشد

با حذف واسطه ها از زنجیره تولید تا مصرف طبیعتا بسیاری از هزینه ها اضافی حذف می شود و قیمت محصول به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد، سود اصلی این شکل از فروش به جیب مصرف کنندگان می رود چرا که با جذف هزینه هایی متفرقه و حذف افزایش قیمتی که از سوی واسطه ها به قیمت واقعی کالا افزئده می شد، خریداران هزینه واقعی محصول را می پردازند.

گروه بعدی که از این روش سود می برند فروشندگان خرد هستند، فروشنده گانی که یک ایستگاه قبل از مصرف کننده در زنجیره تولید تا مصرف را دارند و محصولات را به صورت تک فروشی به دست مصرف کنند می رسانند. مانند مغازه داران و غرفه داران،
این افراد نیز با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی قطعا با قیمت پایین ترین اجناس خود را خریداری کرده و با فروش آن ها با قیمت واقعی به مصرف کننده می توانند فروش بیشتری داشته باشند، با انجام چنین کاری معامله برای فروشندگان خرد دو سر برد می باشد چرا که هم سود مناسبی از خرید و هم سود مناسبی از فروش محصولات نسیب آ ها می شود.

برای سفارش و خرید کیف مدرسه ای عمده ایرانی با همکاران ما در تماس باشید.

Related Images:

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید