انتخاب کیف دستی، رعایت چند نکته ساده اما راهگشا

انتخای کیف دستی

در انتخاب کیف دستی اگر می خواهید کیف مناسب ، کیف عالی را پیدا کنید، کیفی که هرگز آن را کنار نخواهید گذاشت ، ما برخی از معیارها را در اینجا ذکر کرده ایم تا به شما کمک کند کیفتان را با توجه به نیاز و به خصوص سبک خود انتخاب کنید. همچنین می توانید از مرور مجموعه کیفهای زنانه، دخترانه و مجلسی ما لذت ببرید.

آخر هفته ها در کنار انواع برنامه هایی که دارید، فرصتی مناسب برای انتخاب کیف دستی جدید است! حتی اگر واقعاً به بهانه ای برای سرگرمی احتیاج نداریم … خوب بیایید نگاهی بیاندازیم … یک کیف دستی زیبا، یک کیف رودوشی یا حتی کیف کمری؟ کارایی مهم است ، شیک بودن چطور؟ کیف دستی یا کیف شانه ای؟ این باعث می شود سوالاتی از خود بپرسید … چگونه کیف دستی خود را انتخاب کرده و حتماً کیف مناسب خود را پیدا کنید؟

در اینجا 5 نکته به شما ارایه می دهیم که باید آنها را رعایت کنید تا کیف خود را قبل از خرید خوب انتخاب کنید.

1. چگونه کیف دستی خود را بدون اشتباه انتخاب کنیم؟

برای اینکه خوب انتخاب کنید ، باید قبل از خرید کیف جدید خود سوالات درستی از خود بپرسید و چند نکته مهم را بررسی کنید. یک کیف بله … اما برای چه؟ بله ، به نظر می رسد کمی پیش پا افتاده است که گفته شود .. با این حال ، این اولین سوالی است که باید از خود بپرسید تا کیف دستی خود را انتخاب کنید ، به خصوص اگر تصمیم گرفته اید که به دنبال یک کمد لباس مینیمال بروید و قبلاً این کار را انجام داده اید. یک مرتب سازی عالی در کمد های شما! برای اینکه اشتباه نکنید ، بنابراین باید از خود درباره استفاده از کیف و سبک زندگی خود سوال بپرسید. به دنبال چه نوع کیف هستید؟ یک کیف برای استفاده روزمره یا یک کیف مرسوم ، مد روز ، یک کیف با کیفیت، برای ظاهر شیک تر؟

بسته به کاربرد آن ، به این فکر کنید که چه چیزی را در کیف خود قرار دهید. به عنوان مثال ، برای کیفی که در تمتم طوا روز همراه شما باشد ، کیفی در ابعاد بزرگ انتخاب كنید كه به شما اجازه دهد در طول روز هر آنچه را كه لازم دارید با خود ببرید. به همین ترتیب ، اگر شما یک مادر فعال هستید ، احتمالاً به یک کیف شانه بزرگ ، که حملش روی بند شانه آن سبک و راحت باشد ، نیاز دارید تا هر دو دست شما آزاد باشد … اگر نیاز دارید دستتان سبک باشد، با کمترین حد ممکن ، یک کیف کوچک مانند کیف جیر زیبا را انتخاب کنید که بتواند علاوه بر وسایل ضروری ، کتاب جیبی مورد علاقه شما را نیز نگه دارد!

2. رنگ کیف خود را انتخاب کنید

شما مدل عالی کیف را برای خود پیدا کرده اید؟… و در آنجا تردید می کنید: “رنگ قرمز آن را بخرم یا سیاه؟» چون بله ، وقتی مجبور هستید کیف دستی خود را انتخاب کنید ، انتخاب رنگ یک معضل واقعی است. برای اطمینان از انتخاب کیف دستی مناسب ، باید کمد لباس خود را مرور کرده و از خود بپرسید که آیا می توانید آن را با ظاهر دلخواه خود به راحتی بپوشید؟

اما مراقب باشید ، در دام این نمانید که به راحتی به خود بگویید این شما را سرتاپا سیاه می کند. برای بسیاری از ما ، رنگ سیاه رنگ پیش فرض است. همه کاره و بی انتها ، هرگز از آن خسته نمی شویم. اما نه ، کیفی که با همه چیز همراه است (لزوما) سیاه نیست! یک کیف مکعبی شتری یا شرابی نیز با اکثر قسمت های اتاق رختکن بسیار مطابقت دارد و ظاهر شما را در هر فصلی روشن می کند. همچنین تعجب خواهید کرد اگر کشف کنید که رنگ های زرد خردلی یا آبی فیروزه ای به راحتی با یک کمد لباس شیک ترکیب می شوند.

همانطور که در زندگی ، همه چیز مسئله تعادل است … بنابراین جرات پوشیدن یک کیف قرمز را داشته باشید و اگر به فکر یک کیف تمساح افتاده اید اما با خود می گویید که این برای شما مناسب نیست … یاد بگیرید چگونه می توتنید پنین کیفی را با ظاهر خود هماهنگ کنید.

3. کیف دستی خود را چگونه انتخاب می کنید تا مدت زیادی دوام داشته باشد؟

شما را نمی دانم ، اما وقتی یک وسیله که جزیی از مد است را انتخاب می کنم ، اگر من عاشق این وسیله هستم ، دوست دارم که آن را بارها و بارها بپوشم. خواه یک کت عالی باشد ، یک ژاکت بافتنی خوب یا یک کیف اسلحه! و بنابراین باید کیفیت داشته باشد تا خیلی زود آسیب نبیند. بنابراین انتخاب درست کیف به روش مصرف شما نیز بستگی دارد. اگر معتاد به مد هستید ، به خود خواهید گفت که همیشه می توانید کیف خود را عوض کنید! اما اگر به یک سبک زندگی آرام و با مصرف مسئولانه تر حساس هستید ، ترجیح می دهید کیفی پیدا کنید که (واقعاً) برای مدت طولانی دوام داشته باشد.

مخصوصاً از آنجایی که یک کیف یک همراه واقعی است: ما آن را دوست داریم ، آن را با خود حمل می کنیم و آنچه را که بیشترین ارزش را دارد به آن می سپاریم. بنابراین اگر شما نیز ترجیح می دهید کیفی بخرید که مدت طولانی دوام داشته باشد ، به شما توصیه می کنم مواد طبیعی ، محکم و بادوام را انتخاب کنید.

به همین دلیل کیف های چرمی مورد علاقه من هستند. از آنجا که یک کیف چرمی خوب نگهداری شده می تواند سالها دوام داشته باشد و حتی صادقانه چه چیزی از یک کیف چرمی کهنه و فرسوده زیباتر است؟

4. چگونه کیف دستی خود را انتخاب کنیم: سوال در مورد اندازه ها است؟

چگونه کیف دستی خود را متناسب با اندام خود انتخاب کنیم؟ قوانین زیادی که به ما توضیح می دهد اگر کوچک باشید ، مجبورید یک کیف کوچک را انتخاب کنید در حالی که اندامهای درشت تنها کسانی هستند که قادر به پوشیدن کیف های بزرگ هستند … اما فکر می کنم قوانین خوب است ، اما مهمترین چیز این است که احساس خوبی داشته باشید. بنابراین توصیه من در این مورد: کیفی را که دوست دارید انتخاب کنید. از این گذشته ، اگر از کیف خود راضی هستید ، این اصلی ترین چیز است ، درست است؟

5. جزئیات کمی که همه تفاوت را ایجاد می کند آنها می گویند همه چیز در جزئیات است!

پایان های زیبا ، یک چالش ، جزئیات رنگارنگ … که همچنین مهم است و می تواند شما را عاشق کند. ما همچنین معتقدیم که تولید خوب ، مسئولانه و با اخلاق مهم است. ما معتقدیم که یک داستان واقعی در پشت کیف های دستی واقعی می تواند تغییر ایجاد کند و جهان را تغییر دهد! به همین دلیل است که همه کیف های ما با افتخار در ایران با عشق ساخته شده اند تا داستان خود را به هر کجا که می روند ، تعریف کنند.

خیلی شسته و رفته نبود؟ معمولاً ، شما همه چیز را در مورد نحوه انتخاب کیف دستی خود می دانید! امیدوارم این نکات کوچک به شما کمک کند تا کیف خود را به خوبی انتخاب کنید.

برای شما مهمترین معیار هنگام خرید کیف دستی جدید چیست؟ در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

Related Images:

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید