به سازماندهی کیف دستی خود یک قدم نزدیک تر شوید.

سازماندهی کیف دستی

چگونه کیف دستی خود را سازماندهی کنیم؟ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به طور ناخواسته دست خود را در کیف خود قرار می دهند تا خودکار خود را پیدا کنند زیرا در حال حاضر به آن احتیاج دارند … تا بالاخره خط چشم خود را بیرون آورند … بله ، ممکن است لازم باشد کیف خود را کمی سازماندهی کنید! پیشنهاد می کنیم که نحوه سازماندهی کیف دستی خود را در 5 نکته کوچک ببینید.

زیرا بله ، یک کیف دستی سازمان یافته زندگی را بسیار آسان می کند.

1. یک فضای خالی عالی ایجاد کنید

بنابراین اول از همه ، ما باید بپذیریم که یک جهش بزرگ را انجام دهیم. شجاعت خود را به دو دست می گیریم ، کیف خود را می گیریم و همه چیز را روی میز جدا می کنیم. آگاهی از آنچه در طول روز با خود حمل می کنید به شما کمک می کند تا قدم بعدی را بردارید: مرتب سازی! در اینجا می توانید از این فرصت استفاده کرده از مرطوب کننده مناسب چرم برای کیف چرمی تان استفاده کنید. کیف شما می گوید متشکرم!

2. مرتب سازی ، مرتب سازی ، مرتب سازی

حال بیایید به مهمترین مرحله برویم: مرتب سازی! همانند اتاق رختکن ، چندین معیار باید در نظر گرفته شود. همانطور که به همه چیزهایی که روی میزتان پهن شده نگاه می کنید ، حتماً از خود می پرسید که لوازم ضروری شما چیست. آنهایی که هرگز از آنها جدا نمی شوید. کلیدهای شما و کیف پول شما لزوماً بخشی از آن خواهند بود.

اکنون وسایل ضروری خود را از سایر وسایل جدا کنید. بله ، همه چیزهایی که با خود می برید به یک زمینه خاص مربوط هستند یا در مواقع مشخصی به آنها نیاز دارید. آیا مرتب سازی خود را به پایان رسانده اید؟ عالی است ، بیایید گام بعدی را برداریم!

3. چگونه کیف دستی خود را سازماندهی کنیم: دوباره جمع کنید!

اکنون وقت آن است که بطور دقیق نحوه سازماندهی کیف دستی را به روشی ساده ببینیم. برای سامازندهی بهتر کیف دستی خود ، همه موارد را گروه بندی کنید ، به عنوان مثال: ارتباطات / سازمان: تلفن ، دفتر یادداشت ، دفتر خاطرات ، خودکارها … مراقبت و زیبایی: کرم دست ، مرطوب کننده لب ، آرایش … اوراق هویت و قبض ها و کلیدهای خانه ، دفتر ، ماشین.

اکنون مسئله این است که آنها را به طور فیزیکی در جیب های زیبا گروه بندی کنید … سپس به آنها جای مشخصی در کیف خود بدهید و بیش از هر چیز به آن احترام بگذارید! به عنوان مثال ، برای امنیت بیشتر می توانید کیف پول خود را در جیب زیپ داخلی قرار دهید. کرم دست شما از جیب بیرونی که کیف آرایش کوچک خود را نیز در آن قرار می دهید به راحتی قابل دسترسی خواهد بود.

4. برای سبک ماندن به حداقل برسانید!

سازماندهی مناسب کیف دستی نیز باید به شما در سبک شدن کمک کند. دیگر کیسه هایی با وزن دو تن وجود ندارد! بنابراین ، صرف آنچه را که واقعاً به آن نیاز دارید دریابید تا وزن کیف را به حداقل برسانید ، به عبارت دیگر سهمیه بندی کنید.

نسخه های مینیاتوری را در صورت امکان ترجیح دهید: یک تیوب 75 میلی لیتری برای کرم دست شما می تواند در حمام شما باقی بماند … به جای آن یک تیوب کوچک 30 میلی لیتری انتخاب کنید در مورد داروها هم همینطور است. هیچ چیز احتیاج به حمل جعبه زرد و قرمز باشکوه آسپرین ندارد … در عوض ، یک جعبه قرص زیبا انتخاب کنید و فقط یک دوز مورد نیاز خود را مصرف کنید ، حتی اگر به طور منظم نیاز به شارژ مجدد داشته باشید. ایده را متوجه شدید؟

5. چگونه کیف دستی خود را به صورت روزمره سازماندهی کنیم

مرتب سازی ، مرتب کردن … مسئله عادت های خوب است. ما می توانیم به سرعت گرفتار چیزهای غیرضروری شویم … خصوصاً در کیف خود، همان که از صبح تا شب همه جا ما را دنبال می کند ، در دفتر ، در مترو تا سالن های ورزشی (برای شجاع ترین ها) … بنابراین برای از بین نرفتن کیفی که کاملاً منظم باشد ، مثل همه چیز ، شما به تمرین نیاز دارید!

من به شما توصیه می کنم هر روز وسایلتان (کتابها ، چترها ، نامه های پستی و …) را بررسی کنید تا ببینید که هنوز جای آنها در کیف شماست. و به همین ترتیب ، شما همچنان به یک کیف خوب سازمان یافته ادامه خواهید داد بنابراین ، اکنون که می دانید چگونه کیف دستی خود را سازماندهی کنید ، در دنیا بهانه ای برای خرید آن کیف زیبایی که همیشه می خواستید دارید. صفحه اینستاگرام همساده24 جایی است که می توانید بهتر انتخاب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *