نگهداری صحیح کیف ها: بایدها و نبایدها

برای نگهداری صحیح کیف ها باید چکار کنیم؟ قطعا سوال مهمی است. مخصوصاً اگر کیف هایتان را همراهان واقعی می دانید که تمام زندگی خود را (یا تقریباً!) به آنها می سپارید. اگر این مقاله را می خوانید ، پس کیف های خود را دوست دارید و می خواهید از آنها مراقبت کنید. شما در جای مناسب هستید. در اینجا ، من توضیح می دهم که چگونه کیف دستی خود را به راحتی حفظ کنید. و به خصوص اشتباهاتی را که باید برای طولانی نگه داشتن آنها انجام ندهید، یاآوری می کنم. چگونه کیف های دستی خود را حفظ کنیم؟ آنچه باید از قبل بدانید. قبل از اینکه به سراغ کارهای عملی بروید، باید از اصول اساسی پیروی کنید. این به شما کمک می کند تا درک کنید چرا شیوه درست نگهداری کیف مهم است؟

1. کیف دستی:

کیف یکی از لوازم جانبی مورد علاقه ما برای اثبات سبک ماست. برای یک لباس اسپورت معمولی ، کاملاً شیک ، پیچیده یا کاملاً ساده ، کیف وسیله ای است که ظاهر روزمره شما را تقویت می کند. کیف دستی ما ، هر روز آن را همراه داریم و انتظار داریم عملی و مرسوم ، مد روز باشد.

2. کیف های با کیفیت: سرمایه گذاری برای یک عمر!

چه روی انواع مرسوم آن سرمایه گذاری کرده باشید و چه کیفیت کیف چرمی را ترجیح می دهید ، کیف های دستی شما شایسته توجه کامل شما هستند. و باید مرتب باشند تا آسیب نبینند. به هر حال ، اگر وقت گذاشته اید و كیف خود را خوب انتخاب می كنید ، به این دلیل است كه مدت زیادی طول می كشد، درست است؟

3. یک کیف استفاده نشده هنوز هم آسیب می بیند.

آیا بعضی از کیف های شما به ندرت از کمد هایتان خارج می شوند؟ مراقب باشید! به عنوان مثال برخی از مواد طبیعی مانند چرم یا جیر به برخی اقدامات احتیاطی احتیاج دارند. تا در هنگام نگهداری طولانی مدت آسیب نبینند. بدانید که چرم ها به نور حساس هستند ، به گرما و بیش از همه می توانند بو هم بگیرند … بنابراین برای جلوگیری از غافل گیری با بیرون آوردن آنها از کمد ، بهتر است کیسه ها را نگه دارید. تا از آنها در برابر گرد و غبار ، رطوبت یا قرار گرفتن در معرض نور طولانی محافظت شود.

4. کیف های دستی خود را مرتب کنید تا در زمان مناسب خارج شوند!

بنابراین ممکن است واضح به نظر برسد … اما گاهی اوقات اتفاق می افتد که “تقریباً فراموش می کنیم” که در کمد لباس هایمان شگفتی هایی داریم … فقط به این دلیل که در دید ما نیستند. بنابراین از کیف های نامرتب در پشت کمد اجتناب می کنیم … یا آنها را در یک جعبه زیر تخت خوابتان جمع می کنید … بهترین کار این است که کیف ها را منظم سازماندهی کنید تا از آنها لذت ببرید. به عنوان مثال در دسته های کیف شب ، کیف بزرگ روزمره ، کیف کوچک برای تعطیلات و غیره. یا با استفاده از رنگ آنها. با طبقه بندی کیف های سیاه ، کیف های قرمز ، کیف های قهوه ای و غیره … به شما این امکان را می دهد که در یک چشم به هم زدن آنها را با لباس های خود مرتبط کنید!

شیوه صحیح نگهداری از کیف ها چیست؟ در نهایت مسئله سازمان شخصی و عادات است. آنچه زندگی شما را آسان می کند. و به شما امکان می دهد کیف های مورد علاقه خود را در زمان دلخواه خود حمل کنید!

چگونه کیف خود را حفظ کنیم: البته از مرتب سازی شروع می کنیم!

اگر طبق گفته ماری کوندو از طرفداران ذخیره سازی ذن هستید ، مطمئناً قبل از نگهداری کیف ها ، رفلکس برای مرتب سازی آن خواهید داشت. مرتب سازی کنید تا فقط کیف های مورد علاقه خود را حفظ کنید. کیف هایی که به طور منظم می پوشید. به خصوص اگر کمد لباس کم جایی دارید.

هنگامی که کیف های خود را مرتب کردید ، آنها را خالی کنید! بله ، از نگهداری کیفی که کاملاً در اتاق رختکن شما خالی نشده است ، خودداری می کنیم. آیا تا به حال به چنین چیزی برخورده اید: تصور کنید سیب کوچکی که هفته ها در کیف شما فراموش شده و به خوبی در پشت کمد قرار گرفته است… فاجعه تضمین شده است ، بوی بد از بین نرفتنی را فراموش نکنید!

اگر خیلی مرتبا کیف خود را عوض می کنید ، بهترین توصیه ای که می توانم بکنم این است که از کیسه های کوچک درون کیفتان استفاده کنید! برای نظم بخشیدن به کیف دستی شما و تسهیل انتقال از کیفی به کیف دیگر فوق العاده هستند.

3 قانون اساسی که باید برای نگهداری صحیح کیف های خود در کمد لباس رعایت کنید!

1. از کیسه های گرد و غبار برای نگهداری کیف های دستی خود استفاده کنید.

کیسه گرد و غبار یک کیسه محافظ است که غالباً نخی است. و معمولا نام تجاری روی آن چاپ می شود. همه کیسه های با کیفیت همراه با کیسه گرد و غبار خود هستند تا هنگام استفاده از آنها محافظت کنند. از این کیسه های گرد و غبار باید برای نگهداری کیف هایتان در اتاق رختکن (یا جاهای دیگر) استفاده کنید تا در مرور زمان آنها را حفظ کنید.

2. کیف های خود را به صورت عمودی نگه داری کنید .

عمودی یا افقی؟ نگهداری عمودی کیف ها را انتخاب کنید (با قرار دادن آنها به حالت ایستاده). مهمتر از همه ، کیف های دستی خود را روی هم قرار نمی دهید! این تصور اشتباه است که فکر می کنید در کمد لباس خود صرفه جویی می کنید. و می تواند عواقب فاجعه باری بر روی کیف های شما داشته باشد. وزن ممکن است به کیسه های زیر آسیب برساند. و همچنین چین هایی ناخوشایند ایجاد کند که به طور دائمی به کیف های چرمی آسیب برساند. نه ، تا زمانی که ممکن است ، کیف های خود را به صورت قائم در کنار یکدیگر نگه داری کنید.

ایده بد دیگر این است که کیف های دستی خود را آویزان کنید … مگر اینکه فضای کافی برای آویزان کردن هر کیف در یک قلاب داشته باشید. که در واقعیت اغلب اینگونه نیست. نتیجه: چندین کیسه به همان قلاب آویزان شده و مواد در تماس با یکدیگر می مالند و آسیب می بینند … نه ، من واقعاً آن را توصیه نمی کنم … به جز شاید کنار در ورودی شما برای مثال جایی که می توانید کیف فعلی خود را کنار کت ، چتر و کلاه آویزان کنید!

3. کیسه های فرسوده را پر می کنیم!

برای اینکه کیف های دستی خود را به صورت ایستاده روی قفسه کمد خود ایستاده نگه دارید ، از شما دعوت می کنم که آنها را به آرامی پر کنید. این اجازه می دهد کیف های چرمی نرم شما شکل جذاب خود را حفظ کنند.

اگر کیف های شما به خوبی در کیسه گرد و غبار آنها محافظت شده است و شما واقعاً تعداد زیادی از آنها را دارید ، ترتیب طبقه بندی آنها را بدهید. و چرا یک برچسب زیبا روی هر کدام قرار نمی دهید؟ توضیحاتی برای شناسایی سریع کیف های ذخیره شده در کمد شما؟

اگر کمد دیواری ندارید ، چه راه حل هایی برای نگهداری کیف های دستی خود دارید؟ خوب ، همه آنقدر خوش شانس نیستند که یک کمد دیواری در خانه داشته باشند. وحشت نکنید ! بسیاری از راه حل های عملی برای نگهداری کیف دستی در فضاهای کوچک و جلوگیری از خرابکاری وجود دارد.

چگونه کیف خود را بدون کمد لباس نگهداری کنیم؟ به عنوان مثال با استفاده از یک کابینت کوچک یا یک قفسه. همچنین می تواند با استفاده از آویز مخصوص آنها که می تواند پشت در آویزان شود استفاده کنید.

اگر مجبور بودید برای نگهداری صحیح کیف های دستی چرمی خود فقط یک چیز را به خاطر بسپارید این است که باید از آنها در برابر گرد و غبار ، گرما ، نور و اصطکاک های نابهنگام محافظت کنید … در کمد دیواری ، کمد ، قفسه های کنار مبلمان یا پشت درب: کدام جای کیف مناسب شماست؟ در نظرات راه حل خود را به ما بگویید.

و اگر دنبال کیف جدید می گردید سری به اینستاگرام همساده بزنید یا گالری های موجود را ببینید.

Related Images:

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید