خرید کیف لوکس، 6 نکته قبل از خرید. عاشق شوید یا مقاومت کنید؟

خرید کیف لوکس

خرید کیف لوکس شاید برای همه انتخاب ساده ای نباشد. آیا آن کیف کوچک زیبای پشت ویترین نیست که ماه هاست نگاهتان می کند؟ رنگ ، جنس و مدل: همه آنچه را لازم است دارد تا شما را راضی کند. می خواهید آن را بخرید؟ مساله قیمت است….

سوال مشخص است ، اما ما چند پاسخ به شما ارائه می دهیم. آیا شما در حال سقوط برای یک همراه چهار دست جدید هستید ، اما قیمت آن حساب حساب بانکی شما را لرزاند؟ آیا مشتاق هستید که با آن قدم بردارید ، اما در سرمایه گذاری این همه پول در کیف پول مردد هستید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید کیف لوکس رعایت کنید.

آیا می خواهید در یک کیف چنل سرمایه گذاری کنید؟ شاید کمی ارزان تر است اما مراقب پنجه ها باشید!

بله ، چرم صاف زیبا است ، اما متأسفانه این ماده به سرعت خراش ها و ضربات کوچک دیگر را می گیرد. بنابراین احتمالا پشیمان خواهید شد که این همه پول برای کیفی سرمایه گذاری کنید که ظرف چند هفته خراشیده شود ، درست است؟ در حالت ایده آل ، مواد دانه دار را که ماندگاری بیشتری دارند ، ترجیح دهید. همچنین به جنس هایی توجه کنید که به سرعت اثر انگشت روی آنها مشخص می شوند.

جذابیت یا ماندگاری؟

از آنجایی که ما می خواهیم این همه پول سرمایه گذاری کنیم ، بهتر است یک رنگ کلاسیک که عادت به پوشیدن آن داریم را انتخاب کنیم؟ یا یک رنگ فوق العاده پر زرق و برق که به برجسته شدن کیف جدیدمان کمک کند؟ ما به شما می گوییم که به دنبال یک رنگ کلاسیک یا یک رنگ در این بین بروید. ممکن است در مرحله ای باشید که خواب یک کیف صورتی زیبا را در سر می پرورانید ، اما احتمال اینکه زودتر از آن خسته شوید وجود دارد. بدانید که اگر قصد فروش مجدد آن را دارید ، ممکن است اگر از مد پیروی نکنید متناقض به نظر برسد. اما هنگام خرید کیفی با چنین ارزشی ، از مد پیروی نکنید.

روی کلاسیک بی انتها شرط ببندید که سالها دوام داشته باشد. بله ، رنگ های پر زرق و برق مرسوم ، مد هستند. بله داشتن کیفی تزئین شده و شاید پر زرق و برق مد روز است ، اما دوام نخواهد داشت.

آیا به اندازه کافی فوق العاده است؟

خوب ، شما یک ولع دارید ، اما باید آن را در چشم انداز قرار دهید: آیا این کیف واقعا استثنایی است؟ آیا واقعاً ارزش آن قیمت را دارد؟ آیا واقعاً می خواهید آن را بپوشید؟ صرف گران بودن لزوماً به معنای مناسب بودن خرید کیف لوکس نیست. همچنین نظرات را بخوانید: آیا به اندازه کافی کاربردی است؟ با این قیمت باید بی عیب و نقص باشد.

خرید کیف لوکس دست دوم ، معامله درستی است؟

بسیاری از مغازه ها و سایت ها پیشنهاد فروش مجدد و خرید کیف دست دوم را دارند ، اما آیا واقعاً معامله خوبی است؟ نه همیشه! به بیان ساده ، هر مجموعه از کیفهای چنل یا مارک های دیگر با مجموعه های قبلی متفاوت است. بنابراین کیف مشابهی که هر سال دوباره منتشر می شود هرگز دقیقاً یکسان نخواهد بود. (کیفیت چرم سال به سال متفاوت است). در نتیجه ، برخی از مدل های سال های خاص به صورت دوره های خالصی درآمده اند که در بین مجموعه دارها در حال افزایش هستند.

با این حال ، نکته قابل توجه در مورد مدل های قدیمی این است که شما کمتر ناامید خواهید شد. زیرا تقلب در دهه های 1970 و 1980 کمتر اتفاق افتاده است. اگر به یک فروشگاه می روید ، یک فروشگاه مطمئن (با شهرت خوب در اینترنت ، شبکه های اجتماعی و غیره) انتخاب کنید. و از همه جهات به همراه آینده خود نگاه کنید.

می خواهید از سایت های تخصصی در این زمینه خرید کنید؟ نکات ما برای جلوگیری از کلاهبرداری:

شما فرصتی برای رفتن به فروشگاه ندارید اما رویای این کیف را دارید؟ وحشت نکنید! اول از همه ، هیچ خریدی در Ebay و سایر سیستم عامل های مشابه انجام ندهید. به وب سایت مارک یا هر سایت فوق العاده معتبری دیگر بروید (مانند Asos ، Zalando یا Net-à-Porter). نظرات مشتریان قبلی را با دقت بخوانید و تحقیقات تکمیلی را انجام دهید. برای مثال ، به اینستاگرام بروید یا با جستجوی گوگل عکس های دیگری غیر از عکس های ارسال شده توسط مارک را جستجو کنید. آیا رنگ بین عکس های مشتری های متوسط ​​و عکس های فوق فیلتر شده از برند تفاوت زیادی دارد؟ خیلی مراقب باش …

با این همه اگر کیفهایی که طرح برندهای معروف را دارند نیز برایتان جالب است نگاهی به این صفحه بکنید. و برای سوالات بیشتر یا خرید با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید