کیف چرم مردانه، کیفیتی که زیبایی ماندگار را تضمین می کند.

سفارش دوخت کیف مردانه

کیف چرمی مردانه پیشنهاد امروز ماست تا در ادامه مطالب قبلی به ذکر نکاتی بپردازیم که استفاده از کیف مردانه را برای شما جذاب می کند.

کیف چرمی مردانه بخشی از خوش پوشی شما 🙂

اولین چیزی که باید مشاهده شود مواد است. به دنبال یک چرم خوب ، به اندازه کافی ضخیم باشید که نور را به خوبی بگیرد. پارچه ای با کیفیت پایین باعث پارگی و ساییدگی می شود. لوازم مورد استفاده را نیز مشاهده کنید. استحکام زیپ ها و سایر سیستم های بسته شدن ، درزهای فلزی که دسته ها را به بدنه کیف متصل می کنند … جزئیات کیف چرم قهوه ای مواد ، ملزومات… در پایان کار ضامن عمر کیف هستند.

سرانجام ،در پایان کارها به عنوان مثال ، تمیز بودن برش ها را بررسی کنید . توجه به پوشش استفاده شده ، مراقبت از جیب های داخلی ، ضخامت نخ و نظم بخیه ها. بهترین حالت این است که در صورت پارگی نخ ، درز جای خود را باز نکند. هر کوک در واقع گره باشد. لبه گیری کیف چرم مشکی مردانه یک مرحله دقیق است.

کدام موضوع را اولویت دهید؟ اول از همه ، یک کیف باید محکم باشد.

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که آیا کیف پس از پر شدن استحکام کافی دارد ؟” اگر اهل شهر هستید بوم یا چرم سنگین را انتخاب کنید. این کیف در واقع غیر قابل تخریب است و در طول سالها از ظاهر خوبی برخوردار است.

کیف بوم سبز مردانه! یک کیف بوم بسیار ضخیم سالها شما را همراهی می کند. در حالت ایده آل ، پارچه ضد آب را برای بوم انتخاب کنید. یافتن اثرات آب در پایان یک روز بارانی روی کیف همیشه ناخوشایند است. اگر به سبک های لباس مجلسی تمایل دارید ، چرم کامل کاملاً مناسب خواهد بود. و زمان آن را زیباتر می کند.

از پلاستیک اجتناب شود: همچنین از چرم های مبتذل ، بیش از حد پتینه شده یا خیلی آجدار نیز. باز هم ، انتخاب کیفی مهم است که برای مدت طولانی شما را همراهی کند زیرا این لوازم جانبی بی انتها است. برای یک کیف چرمی ، نیاز است کمی هزینه کنید در غیر این صورت کیفی که می خرید بی کیفیت خواهد بود و می توانید بلافاصله متوجه آن شوید.

Related Images:

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید