سفارش دوخت انواع کیف زنانه / دخترانه در تهران

سفارش دوخت انواع کیف

سفارش دوخت انواع کیف در تهران، شما می توانید هر مدل کیفی زنانه / دخترانه را با هر جنسی که بخواهید. با تعداد مشخص سفارش دهید.

لازم است که بدانید برای دوخت مدل های مختلف کیف می توان از جنس های مختلفی استفاده کرد. در آینده سعی خواهیم کرد مطالب مفید و آموزنده ای درمورد جنس های مختلفی که در دوخت کیف از آن ها استفاده می شود ارایه دهیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتری نسبت به خرید کیف اقدام نمایید.

برای سفارش دوخت انواع کیف می توانید با همکاران ما در تماس باشید بهتر است که ابتدا عکس مدل و یا مدل های خود را برای همکاران ما ارسال نمایید تا راهنمایی های لازم و اولیه را به شما ارایه دهد. سپس بعد از تایید و توافق اولیه اگر نمونه ای از کیف را در دست رس دارید برای ما ارسال کرده تا عینا آن کیف تولید و در اختیار شما گذاشته شود ولی اگر نمونه ای از کیف در اختیار ندارید و می خواهید از روی عکس کیفی را سفارش دهید عکس های آن را که ترجیحا از زوایای مختلفی گرفته شده باشد برای ما ارسال کرده، همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن یک نمونه از آن را به عنوان نمونه اولیه تولید کرده و در صورت تایید نهایی با تعداد دلخواه تولید خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید