قبول سفارش دوخت کیف زنانه پاسپورتی اداری بیمارستانی کیف ابزار

قبول سفارش دوخت کیف

قبول سفارش دوخت کیف زنانه پاسپورتی اداری بیمارستانی کیف ابزار و انواع کوله پشتی مدرسه ای ساک های ورزشی و مسافرتی کیف های بچگانه ، فانتزی ، مینی بگ و …. در گروه تولیدی بازرگانی همساده.

شاید در ابتدا از خود سوال کنید برای تهیه کیف های مورد نیاز مجموعه یا فروشگاه خود چه نیازی به سفارش دوخت می باشد و خیلی راحت می توان با مراجعه به بازار عمده فروشی کیف تمامی کیف های لازم را تهیه نمایید. البته که این فکر، فکر بدی نیست و می توانید با انتخاب این راه کار خود را به آسانی به پایان برسانید. اما همیشه آسان ترین راه ها بهترین راه ها نیستند. سفارش دوخت کیف مزایا زیادی دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

کیف خز قلبی یلدا

مزایای سفارش دوخت کیف

_ اولین مزیتی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که شما می تواند جنس، رنگ بندی، ابعاد دقیق و سایر جزئیات محصول مورد نظر را خودتان تعیین کنید. و با توجه به نیاز مجموعه خود اقدام به تولید آن نمایید. چه بسا این امر بتوانند تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده کیف نیز داشته باشد.

_ یکی دیگر از محاسن سفارش دوخت کیف منجصر به فرد بودن محصول شما می باشد، و شما با خیال راحت می توانید آسوده خاطر باشید که هیچ مجموعه و هیچ فروشگاه دیگری این محصول را در اختیار ندارد.

_ حسن دیگر این اقدام که بسیار هم مهم می باشد، قیمت تمام شده ارزان تر نسبت به خرید مستقیم از بازار می باشد.

موارد فوق تعدادی از محاسن سفارش دوخت کیف به نسبت خرید از بازار بود که به صورت مختصر به آن ها اشاره کردیم. حال سوال این است که آیا پیدا کردن یک تولیدی معتبر جهت سفارش، کار آسانی است؟ چگونه می توان به یک تولیدی اعتماد کرد؟ نحوه ثبت سفارش و پرداخت هزینه به چه صورت می باشد و چند روش دارد؟ حداقل تعداد کیف جهت سفارش چه تعدادی می باشد؟

جاکارتی طلقی فانتزی

تولیدی معتبر

ارتباط با یک تولیدی معتبر کار آسانی است فقط باید کمی در این زمینه حرفه ای عمل کنید. برای این که متوجه بشود یک تولیدی تا چه حدی معتبر می باشد می توانید بعد از هماهنگی اولیه با آن ها قرار ملاقات تنظیم کرده سپس به صورت حضوری و از نزدیک از کارگاه های تولیدی آن ها دیدن کنید. اگر مراجعه حضوری میسر نبود می توانید سوابق و فعالیت های آن ها را در چند سال اخیر بررسی کنید.

ثبت سفارش

نحوه ثبت سفارش به این صورت می باشد که شما نمونه ، الگو و یا عکس کیف مورد نظر خود را به تولیدی ارائه می دهید و بعد از گرفتن مشاوره و راهنمایی های لازم با توجه به کاربردی که انتظار دارید و همینطور میزان بودجه ای که می توانید برای آن در نظر بگیرید جنس کیف را مشخص کرده سپس یک نمونه از کیف مورد نظر تولید می شود، در صورت نیاز به تغییرات و اصلاحات، تغییرات لازم روی کیف انجام شده و بعد از تایید نهایی نمونه و مشخص کردن جنس، یراق آلات، رنگ بندی و تعداد کیف، تولید انبوه آن انجام می شود.

پرداخت هزینه

به طور کلی نحوه پرداخت هزینه بستگی به توافق طرفین دارد، می توان توافق کرد که کل مبلغ در ابتدای کار پرداخت شود و یا توافق کرد مبلغ در پایان کار پرداخت بشود، البته معمول ترین و متداول ترین توافق این است که مبلغی در ابتدای سفارش به عنوان پش پرداخت در نظر گرفته و تحویل تولیدی داده شود و مابقی مبلغ در حین مراحل تولید و با توجه به پیشرفت کار پرداخت شود.

حداقل تعداد کیف جهت سفارش چه تعدادی می باشد؟

تعداد کیف های سفارش دوخت نیز بستگی به توافقی دارد که بین سفارش دهنده و تولیدی صورت می پذیرد و با توجه به نوع و تعداد رنگ بندی آن از 200 _ 300 عدد تا چند هراز می باشد.

کیف دیور دستی دوشی

قبول سفارش دوخت کیف به صورت اینترنتی و تلفنی

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید