مدل کیف دخترانه برای عید نوروز + عکس جدید سال

مدل کیف دخترانه

مدل کیف دخترانه برای عید نوروز + عکس جدید سال: در گذشته کیف صرفا ابزاری برای حمل لوازم ضروری بود اما امروزه کاربرد آن به ‌عنوان وسیله‌ای برای نشان دادن نوع استایل بسیار مهم است؛ از این رو در انتخاب یک مدل کیف دخترانه برای عید نوروز نوع، رنگ لباس و یا مکانی که از آن کیف می‌خواهیم استفاده کنیم، بسیار مهم هستند. در این مقاله به انواع مدل‌های کیف که در سال جدید مورد استقبال فعالان مد بوده‌اند، می‌پردازیم؛ پس اگر هنوز برای نوروز خود کیف مناسبی انتخاب نکرده‌اید، تا پایان این مقاله را مطالعه کنید.

انواع کیف‌های مورد استفاده در فصل بهار

در این بخش می‌خواهیم به معرفی مدل کیف دخترانه برای عید نوروز و فصل بهار بپردازیم؛ پس در ادامه نیز ما را همراهی کنید.

  • کیف‌های کمری

این مدل کیف در دو سال گذشته بسیار مورد توجه و استقبال مردم بوده است. در ابتدا فعالان عرصه مد این مدل کیف را فقط مناسب تیپ‌های اسپرت می‌دانستند، ولی با گذشت زمان و به ‌کار بردن رنگ‌های پاستیلی و روشن در کیف‌های کمری، در حال حاضر می‌توان آن را مناسب برای انواع تیپ‌ها دانست. توجه داشته باشید اگر از لباس‌های فری سایز استفاده می‌کنید، شاید جمع شدن یک کیف دور کمر برای پیراهن شما نامناسب باشد.

  • کیف کلاج جعبه‌ای

این مدل کیف که با نام کیف کلاج پاکت نامه‌ای نیز شناخته می‌شود یک مدل کیف کوچک با گنجایش کم است که بند، دسته یا زنجیری ندارد و شما باید آن را در دست خود نگه دارید. این کیف برای مهمانی کاربرد دارد. اگر برای عید نوروز تیپ خانومانه‌ای دارید کیف کلاج جعبه‌ای گزینه مناسبی برای استایل شماست.

  • کیف ساحلی

اگر برای نوروز قصد سفر به مناطق ساحلی دارید بهترین گزینه برای شما کیف ساحلی است؛ این کیف تشابه زیادی به کیف‌های پارچه‌ای دارد ولی بند‌های آن نسبتا کوتاه و از جنس حصیر یا کنف است. البته موارد استفاده از این کیف فقط برای ساحل نیست و شما می‌توانید از این مدل کیف دخترانه برای عید نوروز و در مهمانی‌های عصرانه و با تیپ‌های خنک تابستانی نیز استفاده کنید. کیف ساحلی به دلیل سبکی که دارد، بسیار مورد استقبال دختران قرار گرفته است.

  • کیف هوبو

کیف هوبو که مدلی هلالی دارد دارای بندهای کوتاه و بلند است و به‌ عنوان کیفی مقاوم که جای زیادی برای گنجایش انواع وسایل دارد شناخته می‌شود؛ پس اگر شما بچه دارید یا در هر شرایطی باید وسایل خود را در مهمانی به همراه داشته باشید این کیف مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود.

مدل کیف دخترانه

یک مدل زیبا از کیف هوبو

  • کیف زنانه تت

اگر استایل‌های راحت همیشه توجه شما را جلب می‌کنند، پس یک کیف تت بهترین گزینه برای شما است. این کیف که با دو بند مقاوم روی شانه قرار می‌گیرد کیف جاداری است که علاوه بر راحتی، زیبایی خاصی به استایل شما می‌بخشد.

کیف تت یک مدل کیف دخترانه برای عید نوروز

  • کیف کلاسیک

برندهای معروف اقدام به تولید کیف‌های کلاسیک دخترانه‌ای کرده‌اند. این کیف‌ها به صورت زیپی و دکمه‌ای در بازار وجود دارند و برای باز کردن آن باید لایه رویی آن را بالا دهید. بند بلند و قابل تنظیم، این کیف را به گزینه‌ای کاربردی برای انواع استایل‌ها تبدیل کرده است.

مدل کیف دخترانه

کیف کلاسیک دخترانه پارچه‌ای با تزیین چرم

  • کیف دستی

این مدل کیف بندی برای قرار گرفتن روی شانه ندارد و شما باید برای نگه داشتن کیف از دسته آن استفاده کنید. این مدل کیف در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شود و کیف نسبتا جاداری برای استفاده در مهمانی‌های نوروزی است.

  • کیف‌های چرم

امروزه از چرم برای تولید انواع کیف‌های ذکر شده استفاده می‌شود. اما اینکه شما انتخاب کنید از کیف چرم استفاده کنید یا سایر جنس‌ها، بسیار بستگی به استایل شما دارد. مثلا اگر تیپ خانومانه یا لباس‌های طرح‌دار و گل‌دار استفاده کرده‌اید قاعدتا استفاده از کیف چرم انتخاب درستی برای شما نیست. استفاده از کیف چرم برای استایل‌های رسمی و یا تیپ‌های تک رنگ جذابیت ویژه‌ای به شما می‌دهد.

  • کیف‌های پارچه‌ای

کیف‌های پارچه‌ای را می‌توان مناسب‌ترین جنس برای بهار دانست؛ چراکه این کیف‌ها تناسب ویژه‌ای با لباس‌های نیمه خنک بهار دارند. طرح‌ها و رنگ‌های شاد کیف‌های دخترانه پارچه‌ای را می‌توانید برای ست کردن با انواع پیراهن‌های گل‌دار، مانتوهای فری سایز و یا ست کردن با کفش و روسری خود به کار ببرید. علاوه بر استفاده در مهمانی‌ها شما می‌توانید این کیف‌ها را در مکان‌هایی که نیازمند به همراه داشتن وسایل گوناگون است نیز به کار بگیرید؛ مانند استخر، پیک نیک و…

  • کیف دافل

کیف دافل کیف استوانه‌ای با جنس مقاوم و زیپ است که معمولا دو دسته برای در دست گرفتن دارد. این کیف را می‌توان بزرگ‌ترین کیف دستی دانست. از دافل برای پیک نیک یا مسافرت‌های یک روزه نیز استفاده می‌شود. پس اگر دنبال کیف شیکی هستید که در عین جادار بودن زیبا نیز باشد، می‌توانید از دافل استفاده کنید.

کیف دافل

کیف دافل مورد استفاده برای مسافرت‌های کوتاه بهاری

  • کیف کراس بادی

این مدل کیف روی شانه به صورت کج قرار می‌گیرد و می‌توان آن را به صورت عمودی روی شانه نیز استفاده کرد. این کیف مناسب افرادی است که وسایل کمی دارند و راحتی برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد. این کیف برای تیپ‌های اسپرت و یا کلاسیک قابل استفاده بوده و برای دختران نوجوان نیز گزینه مناسبی است.

  • کیف Kelly

این مدل کیف که از برند هرمس گرفته شده، نوعی کیف دستی است که نسبتا بزرگ بوده و دسته‌ها در این کیف به‌ وسیله دو حلقه به کیف متصل شده‌اند. البته این مدل کیف اکنون در طرح‌ها و سایز‌های متنوع‌تری تولید می‌شود که انتخاب مناسبی در مدل کیف دخترانه برای عید نوروز است و همچنان یکی از پرفروش‌ترین کیف‌ها به شمار می‌رود.

نتیجه گیری:

امروزه طرح‌ها و رنگ‌های بسیار زیادی از انواع کیف‌ها وجود دارند و این مورد دست شما را برای انتخاب مدل کیف دخترانه برای عید نوروز باز گذاشته است. شما می‌توانید هر نوع کیفی که با آن احساس راحتی بیشتری دارید را با استایل خود متناسب کرده و از آن در مهمانی و دورهمی‌های نوروز استفاده کنید.

تیپ و استایل عید نوروز برای دختران اهمیت زیادی دارد. ما توصیه می‌کنیم در انتخاب کیف فریب مد را نخورید و سعی کنید کیفی را انتخاب کنید که صرفا متناسب با استایل، مقدار وسایل و یا مکان مورد استفاده شما باشد

خرید انواع کیف در فروشگاه همساده

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید