فروش عمده کیف پاسپورتی (تولید و پخش کیف زنانه و مردانه)

فروش عمده کیف پاسپورتی

دیگر نمی‌توان مانند گذشته آیتم های تکراری را دید که باعث یکسان شدن استایل افراد مختلف می‌شد. در دنیای امروزه به قدری محصولات جدید به بازار آمده‌اند که علاوه بر جذاب بودن، کاربردی هم هستند. فروش عمده کیف پاسپورتی به شدت مورد استقبال قرار گرفته است؛ زیرا می‌توان با خرید این نوع کیف‌ها، استایلی منحصر به فرد داشت و لوازم مهم را درون آن جای داد. همساده بهترین تولید کننده و فروشنده انواع کیف‌ها به ویژه کیف پاسپورتی است.

کیف پاسپورتی شنل زنانه

مدل جالب کیف پاسپورتی همساده

کیف پاسپورتی

کیف پاسپورتی که به آن کلاچ هم گفته می‌شود، از زمان‌های قدیم وجود داشته است. بیشتر افراد غنی و ثروتمند از آن استفاده می‌کرده‌اند که باعث می‌شد نسبت به افراد طبقات پایین‌تر راحت‌تر شناسایی شوند. در گذر زمان کمی در شکل و شمایل کیف‌ها تغییراتی به وجود آمد تا در نهایت به شکل امروزه در تنوع گسترده تولید می‌شوند.

کیف‌های پاسپورتی، کیف‌هایی کوچک هستند که برای حمل لوازم ضروری و اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارت بانکی، موبایل، پول، کارت مترو، کارت ملی، شناسنامه و غیره جزو وسایل ضروری در زندگی روزمره هستند. فروش عمده کیف پاسپورتی از این جهت با اهمیت است که با خرید آن حمل و نگهداری مدارک متعدد و موارد نام برده شده به سهولت انجام گیرد.

 کیف‌های پاسپورتی در ابعاد کوچک و سبک اما با فضای داخلی زیاد امکان حمل تمامی آن‌ها را به صورت یک جا فراهم می‌کنند. همچنین نظم خاصی به وسایل می‌بخشند که مانع از به هم ریختگی و گم شدن آن‌ها می‌شود. در اصل سازماندهی اطلاعات فیزیکی و مدارک توسط این نوع کیف‌ها انجام می‌شود.

کیف دوشی منگو (مانگو)

جا دار بودن کیف‌های پاسپورتی

ویژگی کیف پاسپورتی

در فروش عمده کیف پاسپورتی،انواع کیف‌ها موجود هستند که هر کدام پاسخگوی سلیقه‌ها و نیازهای افراد مختلف هستند. برای اینکه بتوان کیف پاسپورتی مناسب را برای خرید انتخاب کرد باید نوع استفاده از آن و همچنین تیپ و استایل عمده مشتریان را در نظر گرفت. انواع مختلف کیف‌های پاسپورتی عبارتند از:

  • مدل اسپرت یا رسمی
  • طرح عمودی یا افقی
  • دسته دار یا بدون دسته
  • طرح مگنتی یا زیپ دار
  • ابعاد مختلف

همه کیف‌های پاسپورتی با یکدیگر یکسان نیستند. هرچند در بعضی از ویژگی‌ها مانند سبک، جا دار بودن و همچنین از نظر کوچک بودن یکسان به نظر می‌رسند اما تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند. به طور مثال بعضی از آن‌ها به اندازه‌ای کوچک هستند که حتی یک گوشی موبایل هوشمند در آن جا نمی‌شود. درون آن‌ها فقط کارت و مدارک کوچک را می‌توان قرار داد. اما بعضی از کیف‌های پاسپورتی ضمن جمع و جور بودن، طوری هستند که بتوان در آن گوشی موبایل جا داد.

معمولا نگهداری کیف بدون دسته یا بند سخت است اما با این حال عده‌ای ترجیح می‌دهند به این حالت از آن استفاده کنند. تولید کنندگان برای راحتی بیشتر بند و دستگیره به صورت دوشی و یا دستی برای بعضی از انواع کیف‌های پاسپورتی در نظر گرفته‌اند. نکته جالب این است که در بعضی از مدل‌ها می‌توان با جمع کردن بند کیف، آن را به حالت دستی در آورد. مگنت یا زیپ دار بودن نیز جزو گزینه‌هایی هستند که بر انتخاب افراد تاثیر می‌گذارند. فروش عمده کیف پاسپورتی در مدل‌های مختلف صورت می‌گیرد.

جاموبایلی برزنتی تدی

مدلی از کیف پاسپورتی بزرگ

کیف پاسپورتی، یک هدیه بی نظیر

فروش عمده کیف پاسپورتی همیشه اختصاص یافته به افرادی که مغازه‌دار هستند نیست؛ زیرا کیف‌های پاسپورتی کاربردی فراتر از شکل دادن به استایل بانوان دارد. سازمان‌ها، ادارات، مراکز اداری و سایر به مناسبت‌های مختلف به پرسنل خود و حتی به مشتریان برای تبلیغات، کیف پاسپورتی در تعداد انبوه با نام و لوگوی خود سفارش می‌دهند؛ بنابراین برای پرسنل و تبلیغات به خصوص در ایام نزدیک عید نوروز و یا سالگرد تاسیس شرکت چنین ایده‌ای به عنوان هدیه تبلیغاتی جالب به نظر می‌رسد.

کیف پاسپورتی نه تنها برای بانوان، بلکه برای آقایان هم بسیار مناسب و کاربردی است. اصولا آقایان علاقه‌ای به حمل کیف در ابعاد بزرگ ندارند در نتیجه دنبال کیف کوچک و جمع و جور هستند که بتوانند همه جا آن را با خود ببرند. کیف پاسپورتی گزینه‌ای مناسب برای هدیه به آقایان در مناسب‌های مختلف به شمار می‌آید.

تولید کیف پاسپورتی

تولید کنندگان کیف که بخشی از تولید خود را به کیف کلاچ و فروش عمده کیف پاسپورتی اختصاص داده‌اند برای اینکه بتوانند در میان رقبا، در بازار باقی بمانند و تولیدی آن‌ها به عنوان بهترین تولیدی کیف انتخاب شود باید مواردی را رعایت کنند. نکات مهم در تولید کیف پاسپورتی عبارتند از:

  • وزن سبک و قابل تحمل برای استفاده طولانی مدت داشته باشد.
  • در صورت بند دار بودن، اندازه بند آن به قدری باشد که برای استفاده افراد قد بلند یا قد کوتاه مشکلی پیش نیاید.
  • درون آن ضمن کوچک بودن ابعاد خارجی به معنای واقعی جا دار باشد.
  • بدنه طوری باشد که مدارک و کارت‌ها درون آن صاف و بدون احتمال جمع و له شدن قرار گیرند.
  • رنگ آن از زیبایی لازم برخوردار باشد.
  • جنس متریال به کار رفته در بدنه، مرغوب باشد و مانع از نفوذ آب و باران به درون آن شود.
  • از متریال مرغوب برای زیپ، دکمه یا مگنت استفاده شود تا ضمن محکم بودن برای ایمنی بیشتر به راحتی باز و بسته شوند.

رعایت موارد نام برده شده باعث می‌شود که فروش بیشتر شود و میزان سفارش‌گیری افزایش یابد. هرچقدر سفارشات بیشتر باشد، سود بیشتری نصیب تولیدکنندگان می‌شود.کسانی در فروش عمده کیف پاسپورتی موفق می‌شوند که علاوه بر رعایت موارد کلی، ایده و خلاقیت را نیز به آن بیفزایند.

فروش عمده کیف پاسپورتی

کیف پاسپورتی، تولیدی همساده با مگنت طلایی

فروش عمده کیف پاسپورتی همساده

گروه بازرگانی همساده از سال 1389 در زمینه تولید انواع کیف فعالیت دارد. شاید کیفی که امروزه در دست مردم می‌بینید تولید همساده باشد. همساده با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و ترکیب آن با ایده و خلاقیت‌ها، توانسته است کیف‌های بسیاری را تولید کند که به شدت مورد استقبال جامعه در هر رده سنی قرار گرفته است.‌ میزان فروش عمده کیف پاسپورتی توسط همساده به قدری بوده است که از روی آن می‌توان دلیل انتخاب آن را به عنوان مرجعی برای خرید عمده دریافت. کیفیت عالی و قیمت مناسب از اهداف اصلی تولید کننده است.

راه‌های ارتباطی با گروه همساده عبارتند از:

جمع بندی

فروش عمده کیف پاسپورتی را از گروه بازرگانی همساده بخواهید. علاوه بر خرید عمده کیف از همساده می‌توانید انواع مدل‌ها را در فروشگاه اینترنتی دیده و هر یک از آن‌ها را به صورت تکی خریداری کنید. توضیحات هر محصول و عکس‌های آن به صورت واضح و شفاف هستند که گویی از نزدیک در حال لمس کیف‌های پاسپورتی هستید. شما لایق بهترین‌ها هستید؛ بنابراین حق شما است که با کیف‌های پاسپورتی زیبا و کاربردی استایل منحصر به فرد خود را داشته باشید و بتوانید مدارک خود را به صورت مرتب در یک جا قرار دهید.

فروشگاه همساده

Related Images:

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید