کیف شکلاتی را چگونه بپوشیم؟ نحوه استفاده از کیف شکلاتی

کیف شکلاتی

کیف های شکلاتی این روزها همه جا هستند. بله ، کیف شکلاتی یک وسیله اساسی است که باید در کمد لباس خود داشته باشید. اخیرا یکی از آنها دلتان را برده اما هنوز مردد هستید؟ کاربردی نیست ، جادار نیست …

من به شما 5 ایده ارائه می دهم تا متقاعد شوید که کیفی که انتخاب کرده اید در کمد لباس شما جایگاه خود را دارد!

شماره 1 نحوه پوشیدن کیف شکلاتی در حالت گاه به گاه

برای این ظاهر ، 2 اصل (شلوار جین + یک روپوش ساده) را در نظر بگیرید که ما آنها را با یک کیف شکلاتی چرمی زیبا ست می کنیم: یک لباس مناسب برای کسانی که ظاهری گاه به گاه دوست دارند! این لباس با کفش های کتانی برای بیشتر جاهای شهری بسیار است. اما با یک جفت چکمه کوتاه یک ظاهر گاه به گاه شیک را تضمین می کند.

شماره 2 کیف شکلاتی خود را با کفش های خود هماهنگ کنید تا ظاهری قاطع داشته باشید

بله ، ما موافقیم: یک کیف باید بیش از هر چیز کاربردی باشد. اما قرار نیست به هم دروغ بگوییم ، کیف هایی که دوستشان داریم زیبا نیز هستند! و در این صورت ، ممکن است بخواهیم آنها را بیشتر نشان دهیم برای این ، هیچ چیز ساده تر از این نیست که از پایه خنثی شروع کنید و کیف و کفش خود را برای ظاهری بسیار مرسوم ، مطابقت دهید. برای مثال اگر آن را با ظاهری کاملا مشکی امتحان کنید ، می توانید تمام رنگ های کیف (و کفش های متناسب) را ترکیب کنید! دیگر بهانه ای برای دست کشیدن از یک کیف شکلاتی قرمز زیبا نیست.

شماره 3 کیف شکلاتی سیاه و سبک شیک

بله ، رنگ مشکی با همه چیز مطابقت دارد .. اما مهمتر از همه به این دلیل است که یک کیف شکلاتی سیاه شخصیت را به یک لباس سنگین تر می آورد. به سادگی با یک دامن مشکی ، یک کت دوچرخه سواری بسیار مشکی و چکمه های مشکی (بله بله ، کاملاً مشکی به نظر می رسد) ، شما برای یک کنسرت آماده خواهید بود ، تا یک ظاهر شیک راک را به خود اختصاص دهید.

شماره 4 کیف شکلاتی برای کوتاه قدها!

شما 1.80 متر قد ندارید … و فکر می کنید آیا این نوع کیف برای شما مناسب است …مسلما! … به شرطی که استایلی را انتخاب کنید که فرم زیبایی به شما بدهد. در این مورد ، من به شما توصیه می کنم کیف های کاملا مینی را انتخاب کنید که کاملا مناسب شما باشد. در مجموعه ها همیشه مدل کیف ها در قالب بزرگ و مینی ارائه می شود.

شماره 5 کیف شکلاتی را با کفش ورزشی بپوشید

اگر کیف یک کیف کلاسیک باشد ، لزوماً کیف “خانمانه” نیست. کیف شکلاتی راحت تر با لباس های گاه به گاه هماهنگ می شود و حتی می توانید برای ظاهر کاملاً عالی مانند اینجا ، جرات کنید آن را با کفش های ورزشی مرتبط کنید!

امیدوارم من شرط خود را برده باشم و شما را متقاعد کرده باشم که چنین کیفی یک وسیله اساسی است که باید در کمد لباس خود قرار دهید اما مهمتر از همه اینکه آن را هر روز بپوشید! سری به کیفهای ما بزنید یا اینستاگرام همساده را ببینید شاید یکی را انتخاب کردید. و شیوه شما برای پوشیدن این مدل کیف چیست؟ در دیدگاه ها بگویید.

Related Images:

اشتراک گذاری این صفحه با:

دیدگاهتان را بنویسید